# Jak uruchomic projekt ? ## Android: ### Wymagania: 1. Docker ### Kroki do wykonania na telefonie 1. Wejdź do ustawień w telefonie i w zakładce \"Developer options\" włącz opcję \"USB Debugging\" 2. Podłącz telefon kablem do komputera ### Kroki do wykonania na komputerze 1. Przejść do projektu: ``` {.bash org-language="sh"} cd cyberbadge_mobile ``` 2. Sprawdzić czy urządzenie z androidem jest poprawnie podłączone, możliwe będzie zaakceptowanie prośby o podłączenie na telefonie. - **Note**: Jak będzie brakować uprawnień (u mnie było to zbędne) można spróbować dodać regułkę do udeva, dokładnie jest to opisanie tutaj: ``` {.bash org-language="sh"} ./dev-env adb devices # Poprawny output \/ # * daemon not running; starting now at tcp:5037 # * daemon started successfully # List of devices attached # 27141JEGR05136 device ``` 3. Uruchomić projekt komendami podanymi poniżej: - **Note**: pierwsze uruchomienie będzie trwało długo (u mnie to było kolo 30 minut). ``` {.bash org-language="sh"} ./dev-env npm i ./dev-env npm run start ``` 4. Jak sie wszystko załaduję poprawnie powinna się ukazać ładna grafika z napisem *Welcome to Metro*, w tym momencie należy kliknąć literkę \"a\", aby uruchomić apkę na telefonie z Androidem. 5. Jak się nic nie wysypie po drodze to apka powinna się uruchomić sama na telefonie. 6. Dodatkowe info: - **NOTE**: Wszystkie operacje z **npm** powinny być wykonywanie wewnątrz środowiska, czyli: ``` {.bash org-language="sh"} ./dev-env npm [cokolwiek] ``` - **NOTE** Aby uruchomić ponownie projekt, telefon powinien być podłączony do komputera oraz wystarczy odpalić tę komendę. ``` {.bash org-language="sh"} ./dev-env npm run start ```